U sklopu Toyotine strategije za Evropu, u želji da osvoji deo
premium segmenta sa svojim Lexus brendom, 25. septembra 2008. godine
Toyota Srbija je lansirala Lexus na tržištu Srbije. Lexus koji je
postigao izuzetan uspeh na severno američkom tržištu zahvaljujući
svom besprekornom kvalitetu i brizi o vozačima nastavlja da
primenjuje svoju strategiju i u Evropi. U Srbiji naši ciljevi su
dvojaki: besprekorna briga o našim vozačima sa jedne, i
profitabilnost naših partnera/dilera sa druge strane.
U
2008. godini Lexus je nastupao u D Premium segmentu sa modelima
IS220d i IS250, u E Premium segmentu sa GS300, GS450h i GS460, u H
Premium segmentu sa LS460 i LS460AWD i u SUV Premium Large segmentu
sa RX350 i RX400h.
Posebno treba istaći da je Lexus još pre
15 godina prepoznao potrebu za razvojem vozila visokih performansi i
udobnosti sa malom potrošnjom goriva i nižom emisijom štetnih
gasova. Proizvođač je morao da pruži najviše standarde svojim
vozačima i istovremeno da im omogući da zadovolje najviše
standarde koje im nameće društvo po pitanju očuvanja zivotne
sredine. Kao rezultat ove potrage ka savršenstvu, Lexus je lansirao
Lexus Hybrid Drive i kreirao potpuno novi segment. Modeli GS450h,
RX400h i LS600h predstavljaju dragulje porodice Lexus.
Kada
razmišljamo o prodaji i postavljamo ciljeve polazimo od činjenice
da je Lexus zapravo jedini proizvođač čiji modeli spadaju
isključivo u gornji/viši nivo ranije pomenutih segmenata. Tim
povodom Lexus IS nije raspoloživ sa 1.8l benzinskim motorom, niti je
moguće nabaviti GS sa 2.2l dizel motorom jednostavno zato što po
Lexus-ovoj filozofiji reč „premium“ ima istinsku dubinu i težinu
i oko nje, za nas, nema kompromisa. Uzimajući navedene detalje u
obzir, plan prodaje za naredni period je oko 120 vozila godišnje, od
čega bi IS bio zastupljen sa 50%, RX sa 30% i GS i LS bi podelili
preostalih 20%.
Ovu godinu ćemo završiti sa 29 prodatih
vozila, što je u skladu sa planom za period septembar-decembar.
U
2009. godini nas očekuje nekoliko važnih ciljeva:
Nastavak izgradnje i plasiranja svesti i stavova o Lexus brendu
Upoznavanje naših vozača i predstavnika medija sa Lexus Hybrid Drive tehnologijom
Lansiranje i pozicioniranje nove generacije Lexus RX modela, čiji je glavni model RX450h
Lansiranje i pozicioniranje najprestižnijeg modela Lexus LS600h L
Lansiranje i pozicioniranje našeg najemotivnijeg modela Lexus IS250C, i na kraju, verovatno najznačajnije i
Formiranje adekvatne servisne mreže u saradnji sa najboljim Toyota servisima.
Iskoristićemo Beogradski sajam automobila za kreiranje svesti o
Lexus brendu i Lexus Hybrid Drive tehnologiji. Na našem štandu u
hali 1 biće nam zadovoljstvo da pored izložene game naših
proizvoda, premijerno prikažemo novu generaciju Lexus RX modela.
Prodajni tim Lexus Beograd-a će sa svojim demonstracionim
vozilima pružiti priliku svim potencijalnim kupcima da i u praksi
osete šta je to što Lexus čini posebnim i tako im omogući da sami
formiraju svoje stavove, a Toyota Srbija će voditi računa da za
predstavnike medija uvek ima na raspolaganju najatraktivnije modele.