U sklopu Toyotine strategije za Evropu, u želji da osvoji deo premium segmenta sa svojim Lexus brendom, 25. septembra 2008. godine Toyota Srbija je lansirala Lexus na tržištu Srbije. Lexus koji je postigao izuzetan uspeh na severno američkom tržištu zahvaljujući svom besprekornom kvalitetu i brizi o vozačima nastavlja da primenjuje svoju strategiju i u Evropi. U Srbiji naši ciljevi su dvojaki: besprekorna briga o našim vozačima sa jedne, i profitabilnost naših partnera/dilera sa druge strane.

U 2008. godini Lexus je nastupao u D Premium segmentu sa modelima IS220d i IS250, u E Premium segmentu sa GS300, GS450h i GS460, u H Premium segmentu sa LS460 i LS460AWD i u SUV Premium Large segmentu sa RX350 i RX400h.

Posebno treba istaći da je Lexus još pre 15 godina prepoznao potrebu za razvojem vozila visokih performansi i udobnosti sa malom potrošnjom goriva i nižom emisijom štetnih gasova. Proizvođač je morao da pruži najviše standarde svojim vozačima i istovremeno da im omogući da zadovolje najviše standarde koje im nameće društvo po pitanju očuvanja zivotne sredine. Kao rezultat ove potrage ka savršenstvu, Lexus je lansirao Lexus Hybrid Drive i kreirao potpuno novi segment. Modeli GS450h, RX400h i LS600h predstavljaju dragulje porodice Lexus.

Kada razmišljamo o prodaji i postavljamo ciljeve polazimo od činjenice da je Lexus zapravo jedini proizvođač čiji modeli spadaju isključivo u gornji/viši nivo ranije pomenutih segmenata. Tim povodom Lexus IS nije raspoloživ sa 1.8l benzinskim motorom, niti je moguće nabaviti GS sa 2.2l dizel motorom jednostavno zato što po Lexus-ovoj filozofiji reč „premium“ ima istinsku dubinu i težinu i oko nje, za nas, nema kompromisa. Uzimajući navedene detalje u obzir, plan prodaje za naredni period je oko 120 vozila godišnje, od čega bi IS bio zastupljen sa 50%, RX sa 30% i GS i LS bi podelili preostalih 20%.

Ovu godinu ćemo završiti sa 29 prodatih vozila, što je u skladu sa planom za period septembar-decembar.



U 2009. godini nas očekuje nekoliko važnih ciljeva:

  • Nastavak izgradnje i plasiranja svesti i stavova o Lexus brendu

  • Upoznavanje naših vozača i predstavnika medija sa Lexus Hybrid Drive tehnologijom

  • Lansiranje i pozicioniranje nove generacije Lexus RX modela, čiji je glavni model RX450h

  • Lansiranje i pozicioniranje najprestižnijeg modela Lexus LS600h L

  • Lansiranje i pozicioniranje našeg najemotivnijeg modela Lexus IS250C, i na kraju, verovatno najznačajnije i

  • Formiranje adekvatne servisne mreže u saradnji sa najboljim Toyota servisima.

Iskoristićemo Beogradski sajam automobila za kreiranje svesti o Lexus brendu i Lexus Hybrid Drive tehnologiji. Na našem štandu u hali 1 biće nam zadovoljstvo da pored izložene game naših proizvoda, premijerno prikažemo novu generaciju Lexus RX modela.

Prodajni tim Lexus Beograd-a će sa svojim demonstracionim vozilima pružiti priliku svim potencijalnim kupcima da i u praksi osete šta je to što Lexus čini posebnim i tako im omogući da sami formiraju svoje stavove, a Toyota Srbija će voditi računa da za predstavnike medija uvek ima na raspolaganju najatraktivnije modele.