[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:38

IQToyota iQ i Avensis ocenjeni sa 5 zvezdica od strane programa za procenu bezbednosti Euro NCAP

 

 

•    Euro NCAP uveo novi program ocenjivanja
•    Novi Avensis postigao 81% ukupnog vrednosnog rezultata
•    iQ ostvario 79% ukupnog vrednosnog rezultata


Februara 18., Euro NCAP je predstavio novi program ocenjivanja u cilju preciznije procene ukupnih bezbednosnih performansi testiranog vozila. Tri  dodeljivana priznanja posle testa na sudar zamenjena su jednim koji se fokusira na ukupne performanse vozila koje se tiču bezbednosti.


Do sada su se Toyota modeli uvek dobro pokazivali na Euro NCAP individualnoj proceni bezbednosti, pružanjem dobrog, uravnoteženog ukupnog učinka. Novi Avensis i iQ su pojačali ovaj trend dobivši 5 zvezdica po tek ustanovljenom programu ocenjivanja bezbednosti 2009 Euro NCAP.

 

Novi program ocenjivanja Euro NCAP zasniva se na ukupnoj vrednosti rezultata kombinovanjem rezultata procene zaštite odraslih (50%), dece (20%) i pešaka (20%) sa raspoloživim elementima podrške vozaču (10%). Minimalni rezultat od 70% ukupnog rezultata je neophodno da se postigne rejting sa 5 zvezdica.

 Avensis

 

Ovo je prvi put da su naprave za pomoć vozaču kao što je kontrola stabilnosti vozila (Vehicle Stability Control) ili prilagodljivi graničnik brzine (Adjustable Speed Limiter) uzeti u obzir od strane Euro NCAP sistema ocenjivanja. Da bi se kvalifikovale za uključenje u procenu, naprave moraju biti montirane kao standard u 85% serije modela EU 27 2009.
Novi ukupni vrednosni rezultat automobila Avensis od 81% označava nove Toyotine sveobuhvatne nivoe tehnologije aktivne i pasivne bezbednosti, koja uključuje sistem pred udar (Pre-crash System), prilagodljivu kontrolu vožnje (Adaptive Cruise Control), pomoć pri zadržavanju u traci (Lane Keep Assist) i upozorenje pred isključenje iz trake (Lane Departure Warning).
 

Uprkos svojim izvanrednim dimenzijama pogodnim za gradske uslove, za iQ nema kompromisa na polju aktivne i pasivne bezbednosti, i postigao je neverovatan ukupni vrednosni rezultat od 79%. Svaka od osobina koje iQ poseduje, standardna su oprema koja uključuje 9 airbag-ova sa airbag štit zavesom kod zadnjeg stakla - prvi put u svetu predstavljena na ovom vozilu, sistemom kočenja ABS (Anti-lock Brakes), elektronskom distribucijom snage kočenja – EBD (Electronic Brakeforce Distribution), kontrolom stabilnosti vozila – VSC (Vehicle Stability Control) i kontrolom vuče – TRC (Traction Control).
[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:35
     
 

PriusSajam automobila u Ženevi (Geneva Motor Show), 79. po redu, biće domaćin dve značajne premijere za Toyotu: to su novi Verso i novi Prius. Ova dva modela predstavljaju novi talas lansiranja programa od 13 vozila, a uključuje vrlo iscrpnu reviziju pogonskog sklopa zasnovanu na dve tehnologije: sistem optimalne vožnje - Toyota Optimal Drive, koji je usredsređen na optimizaciju efektivnosti benzinskih i dizel motora, i sistem hibridne sinergije - Hybrid Synergy Drive®.

 

 

• Svetska premijera novog modela Verso
• Evropska premijera novog modela Prius
• FT-EV, PHV i FCHV-adv koncepti za srednjeročno i dugoročno održivo kretanje

 

Svojom svetskom premijerom u Ženevi, novi Verso je upravo izbor kupaca kompakt višenamenskih vozila - MPV koji nisu spremni na kompromis. On kombinuje istinske vrednosti višenamenskog vozila kao što su prostranost, fleksibilnost i praktičnost sa komforom i dinamikom vožnje konvencionalnog putničkog vozila. Novi Verso koristi prednosti tehnologije optimalne vožnje - Toyota Optimal Drive, te je snaga motora uvećana i do 20%, a potrošnja goriva i emisije CO2 smanjeni za čak do 14%. CO2 emisije za asortiman od pet motora iznose najniže 140 g/km za vozilo sa sedam sedišta i motorom 2.0 D-4D (najbolja ponuda u klasi).

 

Verso

 

Najnapredniji izraz masovnog kretanja u svetu, novi Prius imaće svoju premijeru u Ženevi. U izvanrednoj ECO-ICON školjki karoserije koja se odlikuje izuzetno niskim koeficijentom otpora (drag coefficient) od Cd 0.25, ovaj novi Toyotin hibrid postavlja novi standard u inovaciji, dizajnu i uživanju u vožnji. 90% komponenata njegovog sistema hibridne sinergije sledeće generacije (Hybrid Synergy Drive® next generation) je redizajnirano, tako stvarajući lakši, kompaktniji pogonski sklop koji daje povećanje snage od 22% i 14% poboljšane emisije CO2 koje su sada smanjene na samo 89 g/km. Potrošnja goriva je takođe smanjena za 10% na samo 3.9l/100 km u kombinovanom ciklusu.


Vozila koncepta FT-EV (Future Toyota Electric Vehicle - Toyotino električno vozilo za budućnost), PHV (Plug-in Hybrid – Hibridno vozilo sa utikačem) i FCHV-adv (Hydrogen Fuel Cell Hybrid Vehicle adv - Hibridno vozilo na vodoničnu gorivnu ćeliju nove generacije) takođe će biti izložena, prikazujući Toyotu kao lidera u ekološkoj borbi za održivo kretanje kroz razvoj električnih pogonskih sklopova, kao i onih sa punjivom baterijom na utikač i gorivnom ćelijom.

[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:25


Image 

Nove stranice u auto sportu se upravo pišu: po prvi put jedan hibridni trkački automobil pobeđuje na trci.

Naravno, ko bi drugi proizveo takav automobil, nego Toyota. Posada Toyota Supra HV-R je uspela da pobedi na trci voženoj u Japanu – 24 časa Tokashi i ova pobeda prvu zabeleženu pobedu jednog hibridnog automobila na nekoj trci.

Image

Toyota je prošle godine po prvi put predstavila hibridni trkački automobil konstruisan na osnovu modela Supra, koji je prošle godine na ovoj trci osvojio 17. mesto u generalnom plasmanu sa modelom Lexus GS450h. Razvojni tim Toyote je učestvovanjem na trkama sa hibridnim trkačkim automobilom pokušao da pronađe način da kompletan električni sistem učini efikasnijim i lakšim. Sistem je preuzet iz serijskog modela Prius i sva je prilika da će svo prikupljeno znanje i unapređenja veoma brzo naći svoje mesto i u serijskim modelima Priusa i ostalih hibridnih modela iz Toyota i Lexus ponude.

Image

Da je razvoj bio uspešan potvrđuje činjenica da je nakon samo godinu dana, Toyota tim uspeo da razvije potpuno novi trkački hibridni sistem. Ovaj novi sistem je instaliran u Supra GT automobil, koji je Toyota do skora koristila u japanskom Super GT (bivši JGTC) takmičenju. Automobil je modifikovan i opremljen hibridnim sistemom, a kako bi se maksimizovalo punjenje baterija i efikasnost sistema korišćena su dva specifična rešenja:

1. Tri elektična motora: Unutar prednjih felni se nalaze električni motori, dok je treći električni motor snage 150kW postavljen na zadnju osovinu. Regeneracija, odnosno punjenje baterija prilikom korišćenja tri motora je daleko efikasnije zato što prilikom kočenja sva tri električna motora silu kočenja transformišu u električnu energiju, kojom se baterije pune.

2. Specijalno dizajnirani sistem kondenzatora: Trkački stil vožnje zahteva konstantna maksimalna ubrzanja i kočenja, pa je umesto klasičnog sistema baterija, koje se sporije pune osmišljen sistem kondenzatora, koji veoma brzo apsorbuju višak električne energije.

Image

Specifikacije automobila Denso Toyota Supra HV-R:
Motor: Super GT 3UZ-FE motor
Zapremina: 4480ccm
Maksimalna snaga: 460KS pri 6800 obrtaja
Maksimalni obrtni momenat: 510Nm pri 5600 obrtaja
Električni motori: 2x10kW napred i 150kW nazadTežina: 1080kg

Posada: Katsuyuki Hiranaka (Japan), Andre Couto (Portugal), Akira Lida (Japan), Tatsuya Kataoka (Japan)

[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:20

iQ Radikalno razmišljanje iz Toyote

Nije samo mali automobil. To može svako da napravi. Umesto toga, ponovo smo izmislili automobil sa četiri sedišta. iQ radikalno rešava izazove grada, sa dizajnom koji inspiriše, tehnologijom koja potresa i inteligencijom u svakom milimetru.

Uživajte u zapanjujućem prostoru, neverovatnoj okretnosti, ultraniskim emisijama CO2 i bezbednosti bez kompromisa.

Automobil sa četiri sedišta dug manje od tri metra, iMPRESIVNO.
[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:18

Toyota će britanskim kupcima od 1. jula ponuditi jaču i limitiranu verziju (samo 500 primeraka) svog pick up modela Hilux. Radi se o novoj Hilux Invincible 200 Double Cab varijanti sa 3,0 litarskim D-4D dizelašem, ali koji umesto standardnih 171KS i 343Nm, sada razvija 197KS i 430Nm obrtnog momenta u rasponu od 1600 do 3200 o/min. U standardnoj opremi se nalaze aluminijumski točkovi, dvobojni kožni interijer, grejana prednja sedišta, crna metalik boja, satelitska navigacija, zatamnjena zadnja stakla, kao i poseban znak raspoznavanja – saćasti prednji gril od nerđajućeg čelika.

[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:12

 

 

http://www.etimago.com/yaris/repairmanual/Toyota_logo_2005.bmp

 

Toyota priznanje

Kao nagradu i priznanje za uspešno poslovanje, ove godine, ovlašćeni Toyota partner - kompanija Go.Ta. Car, primila je „Ichiban European Customer Satisfaction Award“ – priznanje za izuzetne performanse u ključnim Toyota programima, u prodaji i post prodaji. Činjenica da se za ovo priznanje nadmetalo gotovo 2.500 Toyota partnera sa čak 23 evropska tržišta, doprineće da ova godina bude postavljena kao novi standard poslovanja ove uspešne kompanije. Biti sinonim za broj „jedan“ i nositi titulu „Ichiban“ je stvar prestiža, ne samo za Go.Ta. Car kao kompaniju, nego i za privredu Srbije uopšte. Iz tog razloga, izuzetna nam je čast što je naš partner vlasnik ovog priznanja za izvanredan doprinos razvoju Toyota strategije u osvajanju tržišta.

Toyota vrednost brenda

U objavi u novembarskom izdanju časopisa „Business People“, na osnovu istraživanja sprovedenog od strane američke konsultantske kompanije Interbrand, u prvih deset najvrednijih svetskih brendova jedina kompanija iz automobilske branše je Toyota. Pozicija broj 6 koju Toyota zauzima na listi „Best Global Brands 2008“ je identična prošlogodišnjoj i na osnovu ovogodišnjeg povećanja od 6% procenjena vrednost je na 34,05 milijarde US dolara. Rang lista prvih deset, po vrednosti, brendova je sledeća: Coca-Cola, IBM, Microsoft, General Electric, Nokia, Toyota, Intel, Mc Donald’s, Disney i Google.


[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:11

U Toyota Centru Beograd (TCB) krenula je nova usluga "Express service" koja našim klijentima omogućava da obave redovan servis, sa pranjem vozila, za manje od 1 sata. Za to vreme u adekvatno opremljenom prostoru mogu da se posluže pićem, prelistaju časopis(e) i/ili surfuju internetom, ili da testiraju nove Toyota modele koji su na raspolaganju. Ovakva usluga biće predviđena i u novom objektu našeg partnera Go.Ta. Car u Novom Sadu.

Naš ovlašćeni servis, u okviru TCB-a, za Lexus je potpuno opremljen i osoblje je edukovano i spremno da reši sve eventualne probleme na ovim vozilima. To se odnosi i na hibridna Lexus vozila.

Pored Toyota, i Lexus vozila su pokrivena trogodišnjom, 24-časovnom brigom o klijentima u slučaju bilo kakvih problema sa vozilom ili oštećenjima.

U okviru servisa TCB-a, proteklog juna, počelo je sa radom limarsko-farbarsko odeljenje koje raspolaže najsavremenijim mašinama i tehnologijom. Svi zahvati na vozilima u servisu izvršavaju se po uputstvima i već proverenim visokim Toyota standardima. Sertifikacija, po evropskim standardima, biće završena do sredine sledeće godine. Farbarsko-limarski radovi vrše se u specijalnim komorama uz korišćenje boja najvišeg mogućeg kvaliteta i koje su u skladu sa propisima o zaštiti životne sredine. Raspoloživi kapaciteti omogućavaju farbanje pojedinačnih delova, branika i kompletne karoserije. Zahvaljujući savršeno edukovanim i pedantnim stručnjacima, i besprekornim radom, zadovoljstvo klijenata je očekivano.


[ Generalna ] 20 Mart, 2009 18:09

U sklopu Toyotine strategije za Evropu, u želji da osvoji deo premium segmenta sa svojim Lexus brendom, 25. septembra 2008. godine Toyota Srbija je lansirala Lexus na tržištu Srbije. Lexus koji je postigao izuzetan uspeh na severno američkom tržištu zahvaljujući svom besprekornom kvalitetu i brizi o vozačima nastavlja da primenjuje svoju strategiju i u Evropi. U Srbiji naši ciljevi su dvojaki: besprekorna briga o našim vozačima sa jedne, i profitabilnost naših partnera/dilera sa druge strane.

U 2008. godini Lexus je nastupao u D Premium segmentu sa modelima IS220d i IS250, u E Premium segmentu sa GS300, GS450h i GS460, u H Premium segmentu sa LS460 i LS460AWD i u SUV Premium Large segmentu sa RX350 i RX400h.

Posebno treba istaći da je Lexus još pre 15 godina prepoznao potrebu za razvojem vozila visokih performansi i udobnosti sa malom potrošnjom goriva i nižom emisijom štetnih gasova. Proizvođač je morao da pruži najviše standarde svojim vozačima i istovremeno da im omogući da zadovolje najviše standarde koje im nameće društvo po pitanju očuvanja zivotne sredine. Kao rezultat ove potrage ka savršenstvu, Lexus je lansirao Lexus Hybrid Drive i kreirao potpuno novi segment. Modeli GS450h, RX400h i LS600h predstavljaju dragulje porodice Lexus.

Kada razmišljamo o prodaji i postavljamo ciljeve polazimo od činjenice da je Lexus zapravo jedini proizvođač čiji modeli spadaju isključivo u gornji/viši nivo ranije pomenutih segmenata. Tim povodom Lexus IS nije raspoloživ sa 1.8l benzinskim motorom, niti je moguće nabaviti GS sa 2.2l dizel motorom jednostavno zato što po Lexus-ovoj filozofiji reč „premium“ ima istinsku dubinu i težinu i oko nje, za nas, nema kompromisa. Uzimajući navedene detalje u obzir, plan prodaje za naredni period je oko 120 vozila godišnje, od čega bi IS bio zastupljen sa 50%, RX sa 30% i GS i LS bi podelili preostalih 20%.

Ovu godinu ćemo završiti sa 29 prodatih vozila, što je u skladu sa planom za period septembar-decembar.



U 2009. godini nas očekuje nekoliko važnih ciljeva:

  • Nastavak izgradnje i plasiranja svesti i stavova o Lexus brendu

  • Upoznavanje naših vozača i predstavnika medija sa Lexus Hybrid Drive tehnologijom

  • Lansiranje i pozicioniranje nove generacije Lexus RX modela, čiji je glavni model RX450h

  • Lansiranje i pozicioniranje najprestižnijeg modela Lexus LS600h L

  • Lansiranje i pozicioniranje našeg najemotivnijeg modela Lexus IS250C, i na kraju, verovatno najznačajnije i

  • Formiranje adekvatne servisne mreže u saradnji sa najboljim Toyota servisima.

Iskoristićemo Beogradski sajam automobila za kreiranje svesti o Lexus brendu i Lexus Hybrid Drive tehnologiji. Na našem štandu u hali 1 biće nam zadovoljstvo da pored izložene game naših proizvoda, premijerno prikažemo novu generaciju Lexus RX modela.

Prodajni tim Lexus Beograd-a će sa svojim demonstracionim vozilima pružiti priliku svim potencijalnim kupcima da i u praksi osete šta je to što Lexus čini posebnim i tako im omogući da sami formiraju svoje stavove, a Toyota Srbija će voditi računa da za predstavnike medija uvek ima na raspolaganju najatraktivnije modele.


[ Generalna ] 20 Mart, 2009 17:59

Toyota Srbija (TSR) je objavila rezultate poslovanja u 2008. godini. Od početka godine prodato je 1.646 Toyota vozila. To je umanjenje od 9,3% u odnosu na prošlogodišnji rezultat.

Toyota vozila

Najprodavaniji model je i dalje ubedljivo Yaris, sa 554 isporučenih vozila. Na drugom mestu je Auris, sa prodatih 271 vozila. Od početka godine, prodato je 232 Rav4 modela, što ga stavlja na treće mesto po prodaji. Modela Avensis je prodato 131, a Corolla Sedan 130 vozila.
U odnosu na prošlu godinu povećana je prodaja sledećih modela: Hiace za 166,7%, Aygo-a za 54,2%, Hilux za 27,3%, Prius-a za 16,7% i Corolla Sedan za 11,1%.



Tržišni udeo Toyote u 2008. je 3%.

Toyota servisne usluge i rezervni delovi

Po rezultatima smo u ovoj godini imali 19% više servisnih, i čak 33% više limarsko-farbarskih prolaza nego prošle godine. Sveukupno povećanje prolaza od čak 20%. Ovome je najviše doprineo porast broja registrovanih Toyota vozila, za 14%, i kvalitetnija saradnja sa osiguravajućim kućama u domenu limarsko-farbarskih popravki. Promet rezervnih delova je porastao za 28%.

U 2009. krećemo sa obimnijom prodajom originalnog Toyota motornog ulja preko naše mreže i očekujemo za 19% veću prodaju rezervnih delova i originalnog ulja. Sa obzirom na postojeću finansijsku krizu očekujemo usporeniji rast prolaza/prometa u servisima, i predviđamo porast od 12%.

Očekujemo da će novi Toyota partneri (u Čačku, Kragujevcu i Nišu) u 2009, pored bolje pokrivenosti teritorije Srbije, doneti novi kvalitet u održavanju vozila.

Toyota dodatna oprema

Zbog slabije prodaje novih vozila, prodaja dodatne opreme manja je za 8% u odnosu na prošlu godinu. Predviđanja su da će prodaja dodatne opreme u 2009. godini biti manja od ovogodišnje, uz zadržan primat u vrednosti prodate opreme po novom vozilu, gde smo po tom parametru i dalje u vrhu u Evropi.



Toyota aktivnosti i zanimljivosti

U novembru mesecu, u Rovinju (Hrvatska), održana je Prva Toyota Adria regionalna konferencija posvećena zaštiti životne okoline - 1st TADG Environmental Conference, uz učešće Toyota predstavnika iz Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore i Srbije. Toyota zadržava lidersku poziciju u aktivnostima i investicijama posvećenim smanjenju emisije štetnih gasova i zaštiti životne okoline.

Toyota generalni sponzor kampanje „Globalno zagrevanje je i lokalni program”, u čijem okviru je realizovan Karavan klimatskih promena u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Organizaciju i realizaciju su sproveli WWF (World Wildlife Fund) Dunavsko-Karpatski program (Globalna organizacija za zaštitu prirode) i Mladi istraživači Srbije.

Uspostavljena saradnja Toyota Srbija (TSR) – Hyatt Regency Beograd, zasnovana na zaštiti i očuvanju naše planete, redukovanju zagađenja životne sredine i smanjenju emisija CO2 gasova, čime se TSR priključila Inicijativi Hyatt Planeta i postala član “Green Friends Community”. Tim povodom hotelu Hyatt ustupljeno vozilo Toyota Prius.

Toyota centar Beograd (TCB) je na osnovu sklopljenog dvogodišnjeg ugovor i ustupljenim Toyota vozilima: Hiace i Avensis, postao zvanični prevoznik/poslovni partner Country Club hotel-a „Babe“ (CCH Babe). Time svi potencijalni korisnici usluga CCH Babe stiču pravo na učešće u prezentacijama i događajima koje zajednički organizuju TCB i CCH Babe. TCB organizuje svoje promotivne aktivnosti u okviru kompleksa CCH Babe, a redovna ponuda hotela obuhvata i mogućnost prijavljivanja i testiranja Toyota vozila.

TCB je sklopio godišnji ugovor o saradnji sa Golf klubom Beograd. Ovim ugovorom je ustupio model Toyota Yaris. U svojim promotivnim aktivnostima Golf klub je, za sve turnire koji su u njegovoj i/ili organizaciji Golf Asocijacije Srbije i/ili na partnerskim turnirima, uvrstio TCB, za turnire u 2008. i/ili koji su navedeni u kalendaru za 2009. godinu. I ovde je redovna ponuda gostima, mogućnost prijavljivanja i testiranja vozila iz Toyotine game.

TCB je u Niškoj Banji, u saradnji sa BIS IT reciklažnim centrom, javno predstavio Toyota Prius model na hibridni pogon. U okviru akcije realizovano je predavanje na temu „Zeleno poslovanje u Srbiji“. BIS IT predstavio je jedinstveni projekat kompanije Microsoft - Community MAR a predstavnik TCB-a govorio je o sprovođenju aktivnosti kompanije Toyota u pravcu zaštite životne sredine i društveno odgovornog poslovanja.

[ Generalna ] 16 Decembar, 2008 11:49
Prve fotografije novog Toyotinog Priusa
Jedna od većih zvezda detroitskog salona automobila sledeće godine gotovo sigurno će biti sledeća generacija’ Toyotina hibridnog modela – Priusa

Kako to obično biva s najiščekivanijim modelima, preuranjene fotografije Priusa pojavile su se na internetu pre službenog predstavljanja. Premda baš i nismo sto posto uvereni u verodostojnost fotografija, neki dizajnerski elementi daju naslutiti da se na njima zaista nalazi novi Prius, a ne nečije photoshopske eskapade.

Ovde najpre mislimo na novu prednju masku koja objedinjuje svetlosno sklopove po uzoru na novi Avensis, te izdignuti znak. Enterijer je pak more bezlične, kvalitetne plastike kakvom bi se i Nemci ponosili, a u oči upada most središnjeg grebena, sličan Aurisovom, s dva izlaza 12V.

Konačnu potvrdu o verodostojnosti fotografija ipak ćemo morati pričekati iz Toyote.Prve fotografije novog Toyotinog Priusa

[ Generalna ] 16 Decembar, 2008 11:13

Tojota se od svog osnivanja ne zaustavlja u potrazi za inovacijama koje u svim segmentima kvalitativno unapređuju boravak u automobilu. Najnovija vest je da je japanska marka prva na svetu razvila novu vrstu tkanine za sedišta, koja dejstvuje protiv stvaranja grinja. Kao što je poznato, ovi paraziti obitavaju u životnom prostoru ljudi, posebno na krevetima, ležajevima, foteljama i sl., a često i na odeći. Grinje su takođe poznate kao uzročnici alergija, jer lako sa odeće dospevaju u vazduh i na taj način se prenose. Nova vrsta platna za sedišta koju je razvila Tojota, u sebi sadrži antialergijske agense koji imaju dejstvo na 98 procenata grinja koje se nalaze u sedištima.

Pored inovativne tkanine tu su i Fraichir sedišta koja poseduju vlakna presvučena supstancom pod imenom sericin, proteinom koji se dobija iz svile a blagotvoran je za kožu te smanjuje iritaciju.

Pored toga, Tojota će u ponudu uvrstiti i klima uređaj s automatskim upravljanjem u koji je uključena funkcija smanjenja polena s brzim dejstvom i jonskim filterom baziranim na Plasmacluster Ion®4 tehnologiji u cilju ograničavanja kretanja bakterija buđi kroz vazduh.

Kompanija Tojota je u još jednoj stvari prva na svetu kada je reč o automobilskoj industriji, a to je sistem za obnavljanje kiseonika u vozilu, te održavanje određenog nivoa tog neophodnog gasa za život u putničkom odeljku.

Ovim korisnim komponentama i sistemima najpre će biti opremljena Tojotina vozila predviđena za domaće, japansko tržište, i to uskoro.
[ Generalna ] 16 Decembar, 2008 11:13
 
 
 

U petak 21. novembra u 11:40 zvanično je počela proizvodnja Toyotinog novog top modela za Evropu, u fabrici Toyota Motor Manufacturing UK. Fabrika Burnaston u oblasti Derbyshire proizvodiće dva tipa karoserije – sedan i karavan/wagon – da bi podržala godišnji cilj prodaje u Evropi od 115.000 vozila. Dizajniran, izgrađen i sklopljen u Evropi, potpuno novi Avensis biće lansiran u Africi, centralnoj i južnoj Americi, kao i u Okeaniji. Prodaja počinje širom Evrope u januaru 2009. godine.
Potpuno novi Avensis opremljen je sistemom Toyota Optimal Drive, što je novi koncept koji obezbeđuje neverovatnu ravnotežu smanjene potrošnje goriva, niske emisije CO2, kao i zadovoljstvo u vožnji bez kompromisa. Po prvi put u Evropi, izbor benzinsih motora nudi Toyotinu revolucionarnu Valvematic tehnologiju koja potrošnju goriva snižava čak za 26 odsto. Takođe poseduje Multidrive S – novi sekvencijalni menjač sa sedam brzina koji koristi Toyotinu najnoviju tehnologiju neprekidno promenljivog prenosa.
Avensis je lansiran 1997. godine kao prvi Toyotin model koji se isključivo razvija za evropsko tržište. Više od deset godina kasnije, treća generacija Avensisa sebi je obezbedila mesto Toyotinog top modela za Evropu. Ovaj novi model dizajniran je u Evropi (ED2 – Francuska), izgrađen u Evropi (Toyota Tehnički centar - Technical Centre – Belgija) i proizvodiće se u Evropi (u Velikoj Britaniji i Poljskoj) – a matici D segmenta doprinosi novim nivoom vrhunskog kvaliteta, dinamičnog upravljanja i uglađene vožnje.
[ Generalna ] 17 Novembar, 2008 15:33

Aktuelni Toyotin predstavnik u srednjoj klasi Avensis je predstavljen još 2002. godine, tako da je već odavno vreme za pojavu njegovog naslednika (imao je svetsku premijeru na upravo završenom Salonu automobila u Parizu), posebno imajući u vidu konkurenciju koja u proteklom periodu naravno nije spavala (novi Ford Mondeo, Renault Laguna, Citroen C5, Mazda6, Honda Accord...). Ono što se odmah primećuje, jeste da je ova, već treća generacija Avensisa dobila oštrije linije u odnosu na istoimenog prethodika, kao i prilično kratak rep, veća zadnja svetla i široka "ramena"...

[ Generalna ] 17 Novembar, 2008 15:33

Aktuelni Toyotin predstavnik u srednjoj klasi Avensis je predstavljen još 2002. godine, tako da je već odavno vreme za pojavu njegovog naslednika (imao je svetsku premijeru na upravo završenom Salonu automobila u Parizu), posebno imajući u vidu konkurenciju koja u proteklom periodu naravno nije spavala (novi Ford Mondeo, Renault Laguna, Citroen C5, Mazda6, Honda Accord...). Ono što se odmah primećuje, jeste da je ova, već treća generacija Avensisa dobila oštrije linije u odnosu na istoimenog prethodika, kao i prilično kratak rep, veća zadnja svetla i široka "ramena"...